ftp pristup

Radek Libovicky radek na sopik.cz
Pátek Duben 9 09:12:39 CEST 1999

Musis si udelat shell (napr. /bin/nologin)
Uzivateli das tento shell. Do domovskeho adresare mu nakopirujes /lib /bin
adresare z anonym. ftp. Do souboru /etc/ftpaccess udelas guestgroup nologin.

Tim je udelano, ze svuj adresar ma jako /

P.S. nezapomen udelat skupinu treba nologin.

Radek

http://www.sopik.cz - Snaha o nejvetsi virtualni obchodni dum v CR.
http://www.webland.cz - Zdarma www prostor, CGI, FTP
http://www.vandrovnik.cz - Vse o trempinku a prirode
Martin Dostal píše ve zprávě <370D0547.97FDC157 na sh.cvut.cz>…