mgetty

Čtvrtek Duben 8 23:12:57 CEST 1999

Sendmail je MTA, MTA komunikuji standardne pomoci SMTP. Vice na:
http://www.kin.vslib.cz/cgi-bin/whichcode/~kolar/sendmail/
Jinou moznosti komunikace mezi MTA je UUCP po seriove lince nebo via
TCP/IP. O tomto tematu budu mit na nadchazejicim seminari referat, bude
k dispozici i na WWW.

> Modem musi byt nastaven tak, aby sam zvedl linku pri prichozim volani.
       ^^^^^
       NEsmi! mgetty si zveda modem samo prikazem ATA,
       kdyz prijme od modemu SIGNAL RING -> to zarucuje, ze
       modem neposila data 'do prazdna'

> ATS0=x ... x je pocet zazvoneni, po kterem ma zvednout - uz jsem se
>            setkal s tim, ze je to omezeno do 4.

       S0 znaci, ze modem sam nezveda -> to je spravne
       pripadna prodleva se resi softwarove - mgetty ceka treba na sedme
       zvoneni (sedmy RING).

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution