mgetty

Vladimir Michl Vladimir.Michl na mujweb.cz
Pátek Duben 9 20:43:40 CEST 1999

<linux-return-39615-Vladimir.Michl=mujweb.cz na linux.cz> writes:

>        S0 znaci, ze modem sam nezveda -> to je spravne
  S0 znaci registr poctu zazvoneni, po kterem se ma modem zvednout.
  ATS0=0 rekne modemu, aby nezvedal (tot k upresneni).

Dale je potreba mit zbytek nastaven tak aby fungoval (tj. aby se navazalo
SLIP spojeni nebo PPP (zde ja pak potreba pppd verze > 2.2.0f).

Pokud bude modemove spojeni fungovat, pak by vse melo jiz byt stejne jako
pri pevnem pripojeni.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na upol.cz, MichlV na risc.upol.cz              *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Address: U nove skoly 292        Tel: +420/68/5391545             *
*           Velky Tynec                      068/5391545             *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *