SCSI vypalovacka na AVA 1502 ?

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pondělí Duben 12 11:01:15 CEST 1999

Preji krasny den !

Uvazuju (zatim teoreticky) a porizeni vypalovacky. V konferenci o
vypalovani zatracuji ATAPI a peji chvalu na SCSI. No jo, ale bude mi
to chodit ?

HW : P200MMX, RAM 96 MB, ZIP interni SCSI + ISA "radic" AVA 1502

Kdyz jsem porizoval ZIPku, ptal jsem se na moznost pripojeni dalsiho
zarizeni, ale dostal jsem odpoved ve stylu "je to mozne,
nedoporucujeme". Pry by se ten radic moc ucpal. Na druhou stranu mi
to pripada nelogicke - kdyz bude na radici pripojeno vic zarizeni a
jenom jedno bude komunikovat, melo by to zatizit system doela malo.

Na druhou stranu jsem nekde zahlednul prirovnani AVA 1502 k trabantu,
tak nevim ...

Kazdopadne bych uvital vase zkusenosti s pripojovanim zarizeni na
AVA 1502.

Dekuji.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz