externi disk EPAT - neni block device ?

Vladimir Michl Vladimir.Michl na seznam.cz
Pondělí Duben 12 21:33:08 CEST 1999

<linux-return-39751-Vladimir.Michl=mujweb.cz na linux.cz> writes:

> potreboval jsem ale pripojit jiny disk a abych nemusel otvirat kryt,
> rozdelal jsem externi jednotku a vymenil disky. Z jistych duvodu je
> ten druhy disk rozdelen takto :
>
> hda1	-	primarni FAT hidden 2 MB
> hda2	-	Extended
> hda5	-	FAT32 cca 2.8 GB
>
> Po zavedeni modulu se disk spravne dekoval (pda1 <pda2> pda5), ale
> neda se pripojit /dev/pda5 - "not a block device". Co s tim ?

 Pravdepodobne neni vytvoreno /dev/pda5. Skusil bych se pozivat do
/usr/src/linux/Documentation/devices.txt a potrebne soubory vytvoril
pomoci mknod. Pokud ani to nebude fungovat, pak pravdepodobne to nepodporuje
ovladac.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na upol.cz, MichlV na risc.upol.cz              *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Address: U nove skoly 292        Tel: +420/68/5391545             *
*           Velky Tynec                      068/5391545             *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *