Spusteni X-aplikace na vzdalenem X-serveru [3]

Michal Kurka Michal.Kurka na pvt.cz
Pondělí Duben 12 13:19:47 CEST 1999

David Pospisilik wrote:

> Pak by melo pomoci na Digitalu nastavit promennou
> DISPLAY=ip_stroje_s_linuxem:0.0

Bohuzel nezabralo. Zkusil jsem z Digitalu spustit jednoduchou aplikaci:
    xclock -display domenove.jmeno.linuxu:0 &
a bez problemu.

Abych upresnil problem: Jedna se o spousteni X-aplikace pro spravu
uzivatelskych kont na Digitalu, na X-serveru na Linuxu. Po spusteni se
na Linuxu objevi aplikacni okno s horni listou menu, ale v jednotlivych
nabidkach nejsou zadne polozky. Pri spusteni se na Digitlovskym
terminalu vypise:

  Warning: Cannot convert string
    "-*-Menu-Medium-R-Normal--*-120-*-*-P-*-ISO8859-1" to type
FontStruct
  Warning:
    Name: HelpCntxtSensPB
    Class: XmPushButton
    Illegal mnemonic character;  Could not convert X KEYSYM to a keycode

Jako kdyby na Linuxu chybela nejaka X-knihovna, kterou Digitlovska
aplikace potrebuje.
  P.S.: Na obou pocitacich jsem prihlasen jako "root", aby odpadl
problem s 	pristupovymi pravy.
--
Michal Kurka