Spusteni X-aplikace na vzdalenem X-serveru [3]

David Pospisilik davidpos na kva.pvt.cz
Pondělí Duben 12 13:38:09 CEST 1999

>   Warning: Cannot convert string
>     "-*-Menu-Medium-R-Normal--*-120-*-*-P-*-ISO8859-1" to type
> FontStruct

Tohle by nemusel byt problem. Asi jen chybi alias v fonts.alias. Do
polozek v menu by se dal asi pouzit i fixed, tak zkuste ten.

>   Warning:
>     Name: HelpCntxtSensPB
>     Class: XmPushButton
>     Illegal mnemonic character;  Could not convert X KEYSYM to a keycode
>
> Jako kdyby na Linuxu chybela nejaka X-knihovna, kterou Digitlovska
> aplikace potrebuje.

Jo. A bude to Motif (nejspis). Zkuste Lesstif, ale bez zaruky. Navic by
bylo dobre zjistit, jestli se ta aplikace na Digitalu neovlada nejakymi
specialnimi klavesami (to 'Could not convert X KEYSYM...' se mi moc
nelibi)