Spusteni X-aplikace na vzdalenem X-serveru [4] - konec

Michal Kurka Michal.Kurka na pvt.cz
Pondělí Duben 12 16:34:04 CEST 1999

Michal Kurka wrote:

> Bohuzel nezabralo. Zkusil jsem z Digitalu spustit jednoduchou aplikaci:
>     xclock -display domenove.jmeno.linuxu:0 &
> a bez problemu.
>
> Abych upresnil problem: Jedna se o spousteni X-aplikace pro spravu
> uzivatelskych kont na Digitalu, na X-serveru na Linuxu. Po spusteni se
> na Linuxu objevi aplikacni okno s horni listou menu, ale v jednotlivych
> nabidkach nejsou zadne polozky. Pri spusteni se na Digitlovskym
> terminalu vypise:
>
>   Warning: Cannot convert string
>     "-*-Menu-Medium-R-Normal--*-120-*-*-P-*-ISO8859-1" to type
> [...]

Nakonec se mi podarilo X-aplikaci rozebehnout. Jaksi jsem zapomnel, ze
na Digital Unixu pouzivame "csh" a tudiz je potreba namisto bash-ovskeho
"DISPLAY=domenove.jmeno.Linuxu:0.0" zadat "setenv DISPLAY domenove...".
Vse tedy zda se bezi. Akorat ta vyse popsana chybova hlaseni nezmizela.
Ale to uz neni tak akutni a budu si s tim hrat pozdeji. Prozatim jsem je
presmeroval do souboru, aby me neobtezovala na terminalu.
    Dekuji vsem za pomoc.
        S pozdravem
--
Michal Kurka