problem s Tcl skripty

Robert Vojta penguin na mendelu.cz
Úterý Duben 13 16:40:42 CEST 1999

> hlaska: Error in Tcl script  + floating-point error, errno = 84
>
> V okne se objevi:
> bgerror failed to handle background error.
>     Original error: unknown floating-point error, errno = 84
>     Error in bgerror: can't invoke "toplevel" command:  application has
> been destroyed

  no to je zpusobeno lokalizaci vase Linuxu, zkuste si stahnout "interational"
verze Tcl/Tk (myslim ze 8.0.1), mne to nepomohlo, ale melo by to jit

  mate urcite nastaveno spousty promennych shellu na cestinu jako LANG, LC_ALL,
LC_CTYPE, LINGUAS, ... napiste si jednoduchy skript na spousteni aplikaci
psanejch pro Tcl/Tk, bude vypadat asi nasledovne:

run.sh

#!/bin/sh
unset LANG
unset LC_ALL
unset LC_CTYPE
unset LINGUA
... a vsechny dalsi promenny pro cestinu
$1

  no a bude to, melo by vam to snad pomoct, mi to takhle pracuje

  Robert

Mendelova zemedelska a lesnicka univerzita, Brno, tel. 45132938,ICQ 27487409
Finger print: 980F48B68AC62FC2D670  32AC18B87BB2BBF4379F  http://www.pgp.cz/