problem s Tcl skripty

Petr Debef xdebef1 na fi.muni.cz
Úterý Duben 13 16:22:47 CEST 1999

Mam RH 5.1 (distribuce z CD). Vse mi bezelo OK.
Ted ale potrebuji prekompilovat jadro. Pri make xconfig
se mi vse spusti OK, ale pri kliknuti na jakykoliv butonek se mi objevi
hlaska: Error in Tcl script  + floating-point error, errno = 84

V okne se objevi:
bgerror failed to handle background error.
    Original error: unknown floating-point error, errno = 84
    Error in bgerror: can't invoke "toplevel" command:  application has
been destroyed

Taky mi tim padem prakticky nejede control-panel,...
Nevite nekdo jaky mi chybi balik? Ci nejaky poskozeny soubor?
Kontroloval jsem si i nainstalovane baliky z jineho stroje, nenasel jsem
vsak zadne dulezite, ktere by mi chybely.
Diky
PD