Collision na eth0

Úterý Duben 13 19:41:38 CEST 1999

Stanislav Meduna (stano na trillian.eunet.sk) wrote:
: On 13 Apr 1999 16:55:17 +0200, Marek 'Marx' Grac wrote:
:
: : 	Chcel by som sa opytat preco mozem mat na eth0 collision.
: : 	Lebo podla mna je to vsetko spravne, aspon v to dufam
: : 	Vzhladom na to ze mi vsetko chodi ma to az tak netrapi,
:
: Kolizie na Ethernete su prirodzenym javom vyplyvajucim
: z podstaty prace CSMA/CD (carrier sense, multiple access,
: collision detection). Strucne povedane: pocuvam na drote,
: ak nikto nevysiela, zacnem ja, pokial sa tak rozhodli dvaja
: naraz, nastala kolizia, obaja stichnu a po nahodnom case
: skusia znovu (nahodny cas preto, aby nezacali zase
: naraz).
:
: Vy mate 91 kolizii na 3585 odoslanych paketov (t.j. asi 2.5%),
: co je celkom normalna hodnota.

No me se to jako normalni nezda, myslim ze to procento uz je dost
vysoke. Ale nemusi to znamenat zadny konkretni problem, proste jen
muze byt sit hodne zatizena.

: : ale po istom case, mi spadne Cisco na buffer overflow.
:
: To s tym na 99.9% nesuvisi.

Taky si myslim. A i kdyby, tak je to jednoznacne bug Cisca a ne
Linuxu.

Leos Bitto