Collision na eth0

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Úterý Duben 13 18:12:16 CEST 1999

On 13 Apr 1999 16:55:17 +0200, Marek 'Marx' Grac wrote:

: 	Chcel by som sa opytat preco mozem mat na eth0 collision.
: 	Lebo podla mna je to vsetko spravne, aspon v to dufam
: 	Vzhladom na to ze mi vsetko chodi ma to az tak netrapi,

Kolizie na Ethernete su prirodzenym javom vyplyvajucim
z podstaty prace CSMA/CD (carrier sense, multiple access,
collision detection). Strucne povedane: pocuvam na drote,
ak nikto nevysiela, zacnem ja, pokial sa tak rozhodli dvaja
naraz, nastala kolizia, obaja stichnu a po nahodnom case
skusia znovu (nahodny cas preto, aby nezacali zase
naraz).

Vy mate 91 kolizii na 3585 odoslanych paketov (t.j. asi 2.5%),
co je celkom normalna hodnota.

: ale po istom case, mi spadne Cisco na buffer overflow.

To s tym na 99.9% nesuvisi.

Zdravi
--
				Stano