apt a glibc2/2.1 WAS: jdk1.1.7v1a-2

Jozef Hitzinger hitzinge na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Středa Duben 14 09:50:17 CEST 1999

On 13 Apr 1999, Leos Bitto wrote:

> Presne takhle se to chova s glibc 2.1. Debian 2.1 by ale glibc 2.1 jeste
> mit nemel, ne?

Ano, uz som tiez objavil ze mam glibc 2.1; prisiel som k nej velmi
jednoducho: instaloval som apt-get om zo sekcie unstable
libapache_mod_jserv (v stable nie je) a ten si vypytal vsetko mozne
vratane novej glibc (ok, mozno to bol iny balik, nepamatam si)

myslel som, ze apt-get a jeho dependencies su prave na to, aby sa mi nieco
podobne nestalo?! co som pochopil/urobil zle? ako to napravit (t.j. vratit
system ku glibc 2.0)?

navyse, niekde to pisalo ze glibc 2.1 je s 2.0 binarne kompatibilna, ze
len keby som chcel kompilovat potrebujem nove headre ... tak to to celkom
nevyslo. :-(

- jozo  :-)

 \   visit  www.dtp.fmph.uniba.sk/~hitzinge    \
 /  e-mail: hitzinge na sophia.dtp.fmph.uniba.sk  /