apt a glibc2/2.1 WAS: jdk1.1.7v1a-2

Středa Duben 14 10:38:53 CEST 1999

Jozef Hitzinger napsal:

> Ano, uz som tiez objavil ze mam glibc 2.1; prisiel som k nej velmi
> jednoducho: instaloval som apt-get om zo sekcie unstable
> libapache_mod_jserv (v stable nie je) a ten si vypytal vsetko mozne
pokud ho potrebujete, neni problem si ho sam zkompilovat. Asi budete
potrebovat balik apache-dev.
> vratane novej glibc (ok, mozno to bol iny balik, nepamatam si)
>
> myslel som, ze apt-get a jeho dependencies su prave na to, aby sa mi nieco
Dyt jo. Proto taky nainstaloval novou glibc, protoze na ni ten modul zavisel.
Debian zarucuje, ze prechod mezi releasy bude fungovat. O tom, ze kdyz neco
pouzivate z unstable neni reci. Nikdo totiz nemuze cekat, ze nejaka novejsi
verse knihovny zrusi nejaky program. Navic zde jde o chybu jdk, protoze
pouziva interni symboly, ktere uz 2.1 neexportuje. V 2.0 byly viditelne
zvenku, coz se da povazovat za chybu.
> podobne nestalo?! co som pochopil/urobil zle? ako to napravit (t.j. vratit
> system ku glibc 2.0)?
Odinstalovat ten modul, a rucne nainstalovat glibc-2.0. Pripadne v
sources.list misto unstable dat stable. Ale apt-get zatim, myslim, neumi
nainstalovat versi, kterou chcete, resp. nebude instalovat starsi versi.Takze
rucne stahno libc6_2.0.7.nejakecislo-6.deb z slink/main/binary-i386/base
a nainstalovat dpkg -i libc6*.deb.

> navyse, niekde to pisalo ze glibc 2.1 je s 2.0 binarne kompatibilna, ze
jo. dobre napsany program pro glibc 2.0 bude fungovat na 2.1, ale ne naopak!
> len keby som chcel kompilovat potrebujem nove headre ... tak to to celkom
                                               ^^^^^^^ ?? libc6-dev ne?
> nevyslo. :-(

				Petr Cech
--
 /    mailto: cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz    \
|   PGP: finger cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz	|