Rychlost v X

Adam Rogalewicz xrogalew na informatics.muni.cz
Středa Duben 14 17:12:27 CEST 1999

On Wed, 14 Apr 1999, Martin Haluza wrote:

> mam nainstalovany linux RedHat5.0 na pocitaci 486SX 40 MHz, 16 MB RAM.
Pred rokem jsem jsem provozoval RH 4.2 na 386SX - 25 MHz, 8 MB ram
( 16 MB swap )

> Spousteni Netscape napr. trva 5 minut, pri nacitani www stranek pocitac
Tak netscape 3.xx se mi spoustel jen 2 minuty :-)

Ona samotna binarka Netscapu 3 ma neco kolem 8 MB, nebot je staticky
linkovana s nejakou komercni knihovnou ...

> Spusteni Wine trva asi deset minut.
Ona binarka wine-u ma sama asi 25 MB, musi se ji cast natahnout do
pameti, ...

Jaky pouzivas window manager ?
nepouzivas nahodou KDE ?
podle ohlasu v konferenci je KDE pouzitelne az od 64 MB pameti.

( Ja sam pouzivam fvwm... )

Mas swap ?

Pravdepodobne ti bezi spousta programu, ktere ani nepotrebujes.
httpd, ftpd, sendmail, ...

> Kdyz provozuji Netscape na stejne konfiguraci pod Window95, je to o
> poznani rychlejsi.
Taky na pozadi tech 95 nic moc nebezi ...
Navic wokeni netscape je (pravdepodobne) dynamicky linkovany program a
knihovna je jiz natazena v pameti.

> Je to normalni, nebo lze tento problem resit?
spoustet jen to co potrebujes
nepouzivat KDE

 -- Adam --

Za vyse uvedene udaje autor neruci ...
* e-mail : xrogalew na fi.muni.cz             *
* URL    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew *