Rychlost v X

Radovan Garabik garabik na center.fmph.uniba.sk.spam
Čtvrtek Duben 15 09:41:33 CEST 1999

Adam Rogalewicz <xrogalew na informatics.muni.cz> wrote:
 : On Wed, 14 Apr 1999, Martin Haluza wrote:

 :> mam nainstalovany linux RedHat5.0 na pocitaci 486SX 40 MHz, 16 MB RAM.
 : Pred rokem jsem jsem provozoval RH 4.2 na 386SX - 25 MHz, 8 MB ram
 : ( 16 MB swap )

ja mam nejake pocitace 486DX 66 MHz, 16 MB RAM, vsetko je cez nfs
(aj 16 MB swap), netscape 4.5 sa pusta dost rychlo (mozno pod minutu)

 :> Spousteni Netscape napr. trva 5 minut, pri nacitani www stranek pocitac

pouzit fontserver... (iny pocitac ak sa da)
alebo vypnut skalovatelne fonty

 : Tak netscape 3.xx se mi spoustel jen 2 minuty :-)

 : Ona samotna binarka Netscapu 3 ma neco kolem 8 MB, nebot je staticky
 : linkovana s nejakou komercni knihovnou ...

 :> Spusteni Wine trva asi deset minut.
 : Ona binarka wine-u ma sama asi 25 MB, musi se ji cast natahnout do
 : pameti, ...

ak je prelozena s debug symbolmi.. bez nich su to 2-3 MB
toto sa ani necudujem ze je to pomale, wine mimoriadne zerie pamat

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph.uniba.sk           |