Jak udelat ...

Veros Kaplan xkaplan na informatics.muni.cz
Čtvrtek Duben 15 09:19:31 CEST 1999

On Thu, 15 Apr 1999 radek.majer na pv.anet.cz wrote:

: Mam textovy soubor, ktery ma ruznou delku. Potreboval bych, aby se mi z
: daneho souboru odfiltrovaly prvni 3 radky a posledni tri radky, to co je
: mezi potrebuju vlozit do dalsiho souboru, s kterym budu potom dale
: pracovat.

  man head, man tail  umi filtrovat zacatky a konce souboru

pripadne kratky skript v mem oblibenem jazyce:

#!/usr/bin/python
from sys import stdin,stdout
stdout.writelines(stdin.readlines()[3:-3])

A funguje to jaky filtr. (Vim, ze to takhle muze zrat moc pameti.)

                           Preji krasny den
                                                 Veros
--
Veros Kaplan <xkaplan na informatics.muni.cz>     http://www.fi.muni.cz/~xkaplan
ISO-8859-2 compatible                           ministerstvo medvedich sluzeb