IP - Masquerade a jadro 2.0.3x

Telcontar oto_b na jezek.buchtovi.cz
Čtvrtek Duben 15 09:49:03 CEST 1999

Zacinam si pripadat jako ve zlem snu. Uz nejakou dobu se snazim rozchodit
$EMAIL{'Subject'} (abych mohl flushovat kravu z druhe masiny a nemusel mit
pritom jeji disk namontovany), ale ZABOHA se mi to nedari.

Zkousel jsem vsechno mozne.
IP-Masquerade-miniHOWTO mam samozrejme prectene. Zkousel jsem i nastaveni podle
NET3-HOWTO, podle prispevku v teto konferenci, ale fakt se mi to nedari.
Zkousel jsem prelozit kompletni maskaradu jako moduly i vse v jadre, ale nic.
Mozna jsem nekde neco zapomnel v jadre, mozna jsem nejak spatne nakonfiguroval
ipfwadm, mozna davat pravidla ve spatnem miste, nevim.
Prosim, prosim, mohl by mi nekdo napsat step-by-step na deset radek co udelat?
Mam doma dial-upem pripojovany pocitac, pouzivam pppd s PAP autorizaci.
Pak mam v obou masinach 3C509 spojene crosskablem, na routeru je 192.168.1.1,
na druhem konci 192.168.1.2 . Maska site je 255.255.255.0 (vim, je to zbytecne
moc, ale co kdybych si poridil HUB a padesat dalsich pecek?) ipfwadm zkousim
zavadet v /etc/pppd/ip-up skriptu i rucne, Mam RH 5.1 CZ, jadro z RH 5.2 CZ.

Diky moc za odpovedi,

Telcontar