LILO

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Čtvrtek Duben 29 13:43:25 CEST 1999

On Thu, 29 Apr 1999, Michael Nemeth wrote:

> Dobre takze LILO sa na takyto pripad nehodi to je mi uz jasne.<br>
> Ale ako to riesit? Zatial som lilo vytrel, fdisk /mbr a linux bootujem z<br>
> diskety ... Ale toto riesenie sa mi trikrat nepaci :-((((<br>

Botujte ho pres loadlin. Kernel si ulozite nekam na C: k windowsum
spolu s loadlin.exe , pak vyrobte linux.bat kde budete volat loadlin
s patricnymi parametry a muzte si pripadne upravit i startup nabidku
windows aby Vam linux spoustely. Kazdopadne je pak dobre mit take
spousteci disketu jako zalohu - az Vam windows napadne virus nebo
jim 'rupne v kouli' - aby jste se dostal aspon k linuxu.