[Fwd: RE: Reakce na dnesni clanek...]

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Čtvrtek Duben 15 13:28:20 CEST 1999

Dobrý den,

Toto je mail, který mi zaslal pan Dočekal, kdyz jsem ho žádal o pravdivé
informování veřejnosti a uváděl jsem několik odkazů, které ukazují na
nerelevantnost uváděných tvrzení:

-------- Original Message --------
Subject: RE: Reakce na dnesni clanek...
Date: Thu, 15 Apr 1999 12:46:06 +0200
From: Daniel Dočekal <ddoc na mia.cz>
To: "'Jan Marek'" <jmarek na pf.jcu.cz>

> Namitky u Mindspring bude uplatnovat Linuxova komunita jako celek. Ja
> jsem se spis snazil apelovat na Vasi novinarskou nezavislost. Protoze
> jestlize novinar rekne A, mel by doplnit i B, aby byla verejnost
> skutecne _PRAVDIVE_ informovana...

Verejnost pravdive informovana je - pokud se najde nekdo kdo napise
clanek o necem jinem, bude obratem zverejnen. POkud to nikdo neudale,
smula.

d.
No, přečetl jsem si při té příležitosti pár článků ze Světa Namodro,
které se týkaly Linuxu a ze všech zaváněla stejná propaganda, tak už to
číst nebudu...

Zdraví
Honza Marek