[Fwd: RE: Reakce na dnesni clanek...]

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Čtvrtek Duben 15 14:02:04 CEST 1999

Z toho co pan Docekal rekl, mne trochu mrazi,
Podle nej tedy to co se objevi na nejakych strankach je pravda,
az do te doby nez to tedy nekdo nedementuje.

Tedy pokud napisu na mojich strankach ze nejaky pan D.
okradl starenky pak je to tedy pravda ?.
Podle pana Docekala asi ano.

Daniel Prynych