LILO

Adam Rogalewicz xrogalew na informatics.muni.cz
Čtvrtek Duben 15 16:03:55 CEST 1999

On Tue, 6 Apr 1999, Brano Zarnovican wrote:

> Mozne riesenia:
> 1) loadlin v Windows - jednoduche, elegantne, ak vam nevadi stale
>   bootovat W95
> 2) 512 bytov na diskete zvysok LILa na hdc - aj tak sa da
>   Nie je to take pomale ako citat cely kernel z diskety
> 3) Som toho nazoru, ze je mozne prinutit LILa aby hdc nepotreboval.
>   Musi mat niektore subory z /boot na hda. Trochu sa pohrat s konfiguraciou.
>   Nemalo by mu vadit, ze to nie je ext2 .. ale toto som neskusal.
> 4) Pouzit napr. Grub. Je to podobne ako 3) ale mam overene, ze to ide.
> [...]

Dalsim resenim je na hda vytvorit malou (cca 5 MB ) linuxovou partition(*),
tu namountovat v linuxu jako /boot nahrat sem soubory z puvodniho /boot
a spustit lilo.
Pak by melo lilo fungovat, i kdyz v pocitaci hdc neni

(*) mozna by sla pouzit i cela /dev/hda1 -t vfat

 -- Adam --

Za vyse uvedene udaje autor neruci ...
* e-mail : xrogalew na fi.muni.cz             *
* URL    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew *