LILO

ojakub ojakub na iol.cz
Pátek Duben 16 22:15:26 CEST 1999

Dne Čt, 15 duben 1999 jste napsal(a):
> On Tue, 6 Apr 1999, Brano Zarnovican wrote:

 > Mozne riesenia:
 > 1) loadlin v Windows - jednoduche, elegantne, ak vam nevadi stale
>   bootovat W95
> 2) 512 bytov na diskete zvysok LILa na hdc - aj tak sa da
 >   Nie je to take pomale ako citat cely kernel z diskety
 > 3) Som toho nazoru, ze je mozne prinutit LILa aby hdc nepotreboval.
>   Musi mat niektore subory z /boot na hda. Trochu sa pohrat s konfiguraciou.
 >   Nemalo by mu vadit, ze to nie je ext2 .. ale toto som neskusal.
> 4) Pouzit napr. Grub. Je to podobne ako 3) ale mam overene, ze to ide.
> [...]

Asi půl roku používám pěknej programek. Stahnul jsem si ho z :

http://www.tdp.cz/martin/mbtmgr/

Celý se to nainstaluje na jeden hardisk. Linux startuju z lila nainstalovaného
na root partišně . Kromě Linuxu, z toho pouštim W95, NT, M$ DOS, Open DOS .
Vlastně bych chtěl touhle cestou poděkovat autorovi.

                   Zdravím INGOJ