(OFFTOP) Reakce na dnesni clanek...

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Duben 15 18:28:44 CEST 1999

On Thu, 15 Apr 1999, Ladislav Solc wrote:

> Dobry den,
> panove co takhle radeji nez rozhorcene a nastvane debatovat o tom jak je to
> vsechno podle a neobjektivni
> vyzkouset realitu.
> Prestante si prehazovat Linux a NT jako horkou bramboru a podobne testy
> provedte.

Tu uz napadlo vice lidi, celkem slusne provede benchmarky udelali lidi od
Zdnet, nekdo to sem posilal.

P.S. Jeste jsem nekde narazil na zminku, ze to vlastne testovali na
vlastnostech Windows 2000, ktere jeste nejsou v prodeji a ze je hodne
sproste srovnavat neco co je a co neni v prodeji.

> Hezky den, preje
> Ladislav Solc, MCP
> APEX Computer s.r.o.
> e-mail: solc na apexcomp.cz
> http://www.apexcomp.cz

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |