ppp server - PAP

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Pátek Duben 16 13:29:52 CEST 1999

Hi,

	takze jsem si opravil spousteci parametry pppd a zkousim rozjet pap
mezi dvema Linuxy:

=== pap-secrets client ===
dialup1		*		mojeheslo1
dialup2		client		mojeheslo2	192.168.1.2
=====

=== pap-secrets server ===
dialup1		server		mojeheslo1	192.168.1.2
dialup2		*		mojeheslo2
====

Na obou pocitacich jsou parametry pro pppd stejne:

/usr/sbin/pppd auth -chap +pap 192.168.1.1:

(u klienta se to spousti z vgetty a na serveru z mgetty)

Kdyz zavola server klientovi, tak se prihlasi jmenem 'dialup2' a linka
bezproblemove bezi.
Pokud vola klient na server, tak se spojeni zavesi s chybovkou:

"peer refused to authenticate"

Dival jsem se do zdrojaku pppd a znamena to, ze jmeno a heslo bylo prazdne.
Takze jsem na serveru pridal do pap-secrets radek:

""	server	""	192.168.1.2

.... a volani z klienta na server proslo ...

Jedna se o temer stejne verze systemu +/- nejaky upgrade, stejne verze pppd.
Uz jsem protelefonoval more penez (klient je u mne doma) a stale nemohu
prijit na to v cem by mohl byt problem :(

Diky za pomoc.

Ahoj -
	Michal
--
"mailto:chaky na foresta.cz","mailto:chaky na vs.inext.cz",2:421/450.55 na fidonet
 Michal Hucik, FORESTA SG a.s.           "http://goliash.inext.cz/~chaky/"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---