ppp server - PAP

Vladimir Michl Vladimir.Michl na seznam.cz
Pondělí Duben 26 00:20:41 CEST 1999

chaky na goliash.inext.cz (Michal Hucik) writes:

> Jedna se o temer stejne verze systemu +/- nejaky upgrade, stejne verze pppd.
> Uz jsem protelefonoval more penez (klient je u mne doma) a stale nemohu
> prijit na to v cem by mohl byt problem :(

Mozna to bude uplne mimo misu, ale zkusim to.

Ja kdyz jsem se propojoval z domu do skoly, tak mi porad spojeni koncilo
pri autentizaci. Nakonec jsem prisel nahodou na nasledujici.

Na serveru musi byt nastaveno auth, aby vsechno prihozi spojeni bylo
autentizovano.

Naopak na klientovi by melo byt pri volani nastaveno noauth. Jinak dojde
k tomu, ze klient se snazi autentizovat se na serveru (to je vporadku),
ale take pozaduje autentizaci od serveru (coz je spatne), ktery ji vetsinou
nedoda. Diky tomu potom klient zavesi.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*           Vladimir.Michl na mujweb.cz - home modem                    *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Tel:    +420/68/5391545                                           *
*           068/5391545                                              *