Barvy v X-Window

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pátek Duben 16 18:30:18 CEST 1999

On 16 Apr 1999 17:42:26 +0200, Zdenek Rulc wrote:

:> Kdysi jsem u nejakeho browseru videl, ze po presunuti kurzoru do jeho
:> okna se nastavily "jeho" barvy, a po vysunuti se zase vratily zpet.
:> Je to veci aplikace, nebo se to da nakonfigurovat v Xserveru?

: Takhle mi to normalne ve fwvm2 chodi, nicmene nevim proc 8-).

To je povacsinou vec aplikacie, ktora si vyziada pre
dane okna privatnu colormapu. Netscape napr. volbou
-install, xv viewer ma -owncmap a.p.

Netscape ma aj moznost nastavit max. pocet farieb
pomocou -ncols.

No a kto chce pouzivat rozne "cool" vyzerajuce
prostredia s plynulymi farebnymi prechodmi a.p.,
musi sa zial zmierit s tym, ze s 8-bitovou
farbou to nebude to prave orechove.

Zdravi
--
				Stano