Barvy v X-Window

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.zln.cz
Neděle Duben 18 15:42:35 CEST 1999

Martin Horak wrote:

> Pouzivam X-Window ve 256 barvach, ICEwm. Pokud si pustim Netscape
> Navigator, nxterm a gvim, tak ten posledni se nezobrazi korektne,
> protoze uz jsou vycerpany vsechny barvy (ma cerna tlacitka a menu).
> Da se tomu nejak pomoci (pri zachovani 8bitove barvy)? Stejnym
> Kdysi jsem u nejakeho browseru videl, ze po presunuti kurzoru do jeho
> okna se nastavily "jeho" barvy, a po vysunuti se zase vratily zpet.
> Je to veci aplikace, nebo se to da nakonfigurovat v Xserveru?

U Netscapu to jde nastavit. Parametry install, no-install jsou pro
definovani instalace lokalni palety barev a parametr ncols umoznuje
nastavit pocet pouzivanych barev. Kdyz to nastavis na 215, tak by to mohlo
vyhovovat Netscapu i ostatnim aplikacim.

                                              Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.zln.cz, Miroslav_Lednicky na ataraxia.fido.cz

ICQ: 30452115

FIDO:   2:421/46.10 na fidonet.org

WWW:   http://www.spszl.zln.cz/~lednicky