Cesko/anglicky slovnik

David Celjuska dcsoft na demax.sk
Sobota Duben 17 18:02:13 CEST 1999

On Sat, 17 Apr 1999, Pavel Machek wrote:

> Ahoj!
>
> Ma nekdo dobry anglicko cesky / cesko anglicky slovnik pod linux?
> [Aha, podminka: rozumna license, t.j. _NE_ shareware]

Neviem ako je na tom cesky slovnik, ale anglicko-slovensky s pouzitim
mySQL servera som spravil asi pred mesiacom. Obsahuje vyse 500000 slov
Momentalne je k dispozicii verzia qdict-0.2-1.tar.gz na
www.demax.sk/~dcsoft

Licencia GNU. Pozita graficka kniznica QT a server mySQL od TCX.

> Jestlize ne, jak je to v ceske republice s autorskymi pravy kolem
> slovniku. Podle me slovnik neni autorske dilo (mluvime-li o
> prekladovem slovniku) => autorsky zakon by se na nej nemel vztahovat
> => kdyz vezmu databazi z nejakeho windowsoveho slovniku a vyhodim z
> nej veskery program, melo by to byt v poradku, ne?

Takto bol robeny aj moj slovnik :-) Ale ako znie slovensky zakon neviem
(hadam ma nik nezabije).

PS: Jo Martin Mevald pripravuje conzolovu verziu tohoto slovnika a ja
pracujem na GTK+.

Maj sa,
     Davy!