Cesko/anglicky slovnik

Vaclav Blaha vblaha na iol.cz
Sobota Duben 17 19:04:19 CEST 1999

Pavel Machek wrote:

> Ahoj!
>
> Ma nekdo dobry anglicko cesky / cesko anglicky slovnik pod linux?
> [Aha, podminka: rozumna license, t.j. _NE_ shareware]

Prave zacinam pracovat na open source (GNU GPL) anglicko-ceskem (a
naopak) slovniku pro Linux. Co se tyce GUI mel by bezet pod X, slovni
zasobu hodlam "vycrackovat" z nejakych DOSovych komercnich slovniku (asi
150 000 slovicek jsem uz ziskal po desifrovani jedne databaze, hodlam to
doplnit o databazi z jineho slovniku, ktery je vsak slozite kodovany,
tak pracuju na key-presseru-and-screen-grabberu, ktery bude mackat sipku
dolu a cist to z obrazovky). Vzhledem k tomu, ze jsem v casove tisni
(stredoskolske studium a k tomu zamestnani cloveka vycerpava), pod
U*ixem jsem jeste neprogramoval a pod Xy uz vubec ne (ale klid, mam
dokumentaci), prvni alphaverzi lze ocekavat behem pul roku. Pomoc pri
vyvoji samozrejme uvitam, nicmene zatim neni s cim pomahat. Az bude,
reknu.
 Co se tyce autorskych prav, vychazim z toho, ze veci typu penguin je
tucnak a micro$oft je shit jsou fakta a na fakta nelze vlastnit autorske
prava (na rozdil od zpusobu, jakym jsou formulovany, coz je vlastne dany
software). Pokud bych mel jit brucet za poruseni autorskych prav, bylo
by to asi spis kvuli me signature.

--
Black windows of paint / I scratch with my nails / I see others just
like me / why do they not try to escape?