Elm a MIME

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Pondělí Duben 19 18:11:35 CEST 1999

DD,

chtel bych se zeptat, jak mam elm donutit, aby mi zobrazoval spravne
MIME zpravy - binaries jako attachment apod. RH 4.2, nainstalovano
elm-2.4.25-7, metamail taky nainstalovanej. Nekde jsem vycetl, ze si to
"zjisti" elm sam, ale me si teda nic nezjistil a vsechno dal ukazuje
jako text :-( Kdyz jsem dal elm -v, vypsalo mi to (mezi jinymi) Ignore M
I M Extensions: not MIME, ale nikde jsem neobjevil, jak mu je povolit.

    Dik a s pozdravem

        Jarda Stribrsky

  Ing. Jaroslav Stribrsky
  Institute of Chemical Technology
  Department of Computing and Control Engineering
  Technicka 1905, 166 28 Prague 6, CZ
  E-mail: stribrsj na vscht.cz
  WWW: http://staff.vscht.cz/~stribrsj
  Phone: +420-2-24352970