Jak dostat data z null-modem pres TCP/IP ???

Martin Patka smartin na mikroservis.cz
Pondělí Duben 19 21:49:22 CEST 1999

Zdravim,

>Mam takovy problem. Jsou dve zarizeni pro prumyslovy prenos dat. Jako
vystup
>je RS 232. Dve zarizeni se daji propojit pres pevnou linku. Nevite jak se
>daji tyto data protlacit pres internet ??
>Ma predstava je asi takova.. Zarizeni se pripoji do linuxu na seriovy port
>data ktera do tohoto portu pujdou mi vylezou na jinem linuxu zase na
>seriovem portu Oba linuxy jsou samozdrejme pripojeny do interneu

mozna by Vam pomohlo http://linux.mikroservis.cz/reverzni_telnet.html

zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301, 623719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin