Jak dostat data z null-modem pres TCP/IP

Dusan Sys sys na spk.cz
Pondělí Duben 19 22:07:59 CEST 1999

Reverzni telnet slouzi k pristupu na modem pres ip, ale asi mi mepomuze
protlacit data ze serioveho portu jednoho linuxu na seriovy port linuxu
nekde v inetu. Melo by se to chovat transparentne tzn., ze seriovy port
linux by vlastne nahradil modem a internet pevnou linku. Ale diky za radu

Zdravi Dusan Sys