Gnome + ceske fonty + WindowMaker

Martin Hnatek m.hnatek na sh.cvut.cz
Pondělí Duben 19 22:25:39 CEST 1999

    Dobry den,
rad bych si nechal poradit ohledne nekolika problemu s Gnome:

1. Je nekde mozne globalne nastavit typ fontu, ktere Gnome a s nim
souvisejici aplikace (sdilejici stejne knihovny) pouzivaji ? Je pekne,
ze se v dialogu objevi "Zavřít", ale pokud pouzije iso-8859-1 fonty,
neni to ono.  Zatim jsem to resil odebranim vsech iso-8859-1 fontu, ale
s tim se potom nesmiri Netscape pri spousteni Appletu. Resp. uvital bych
i radu, jak vyladit Netscape, aby mu to slapalo i bez iso-8859-1 fontu
(prozatim jsem zkousel editovat soubor font.properties, ale vysledek se
nedostavil).

2. Jak by mely vypadat startovaci skripty pro X pro spravnou spolupraci
WindowMakeru a Gnome ? Jde mi predevsim o korektni ukonceni prace s X
Window - kdyz pouziji "Kill Session" z WindowMakeru, tak Gnome hodi
core, kdyz dam "Log out" z Gnome Panelu, WindowMaker bezi dal ... nejde
to "nejak lip" ? Take jeste neni nejaky konvertor z Gnome nabidky (menu)
do menu pro WindowMaker  ? Zde mi de hlavne o sjednoceni vsech ruznych
nabidek (RH, WM, Gnome).

    predem dekuji

            Hnatek (m.hnatek na sh.cvut.cz)