Perl, terminal a ucetnictvi

Tomas Kouba tomas na neo.cz
Úterý Duben 20 12:30:56 CEST 1999

Zdravim a preji dobry den,

asi zkusim napsat nejake male podvojne ucetnictvi v Perlu, pro terminal. Uz
jsem nejake ucetnictvi napsal, ale ne pod terminalem. Abych to mohl napsat
hledam knihovnu pro Perl, ktera mi umozni v terminalovem okne zadavat
vstupni pole i s jiz zadanymi hodnotami a predevsim popup menu pro vyber.
Melo by to byt takove popup, ktere umozni zobrazit neomezeny pocet polozek
(radku) a dovoli listovat nejen nahoru a dolu, ale i doprava a doleva na
polozky, ktere nejsou prave zobrazeny (nevejdou se).

Hledal jsem na CPAM i jinde a nasel pouze CURSES a CDK a ty pokud jsem
spravne pochopil jsou porad prilis "neprivetive", slozite a moc toho
neumeji. Pripada mi neuveritelne, ze by nic takoveho neexistovalo, doufam,
ze hledam blbe a neco existuje...

Nevite nekdo o necem?

Tomas Kouba
mailto:tomas na neo.cz