Cesko/anglicky slovnik - vyjadreni pravnika

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Úterý Duben 20 15:38:53 CEST 1999

Lukas Horalek <lin na ester.economia.cz> wrote:
> [...]

> algoritmus patentovat ci prihlasit jako uzitny vzor. Ale to ted nema vyznam
> rozebirat.
> Kazdopadne pokud bude soucasti programu soubor se slovicky, muze byt chranen z
> hlediska toho, bude-li specialne usporadan, bude-li obsahovat ruzne zpracovani
> koncovek, tvaru, apod. Ale vlastni eventualni holy seznam slov nemuze byt
> autorskopravne chranen, protoze neni autorskym dilem (neni jedinecny).
> Pokud bude tedy volne pristupny na Internetu, pak pochopitelne nelze pocitat s
> tim, ze kdyz ho nekdo stahne, bude mozno proti nemu zakrocit.

   Pokud to dobre chapu, tak reseni, ktere navrhoval Tomas Kouba:

> K tomuhle me napada, ze by to slo srovnat s databazi pro ispell,
> nejednoznacna slova (nebude jich asi moc) by rozhodl clovek. Nebo je
> to blbost?

   by melo byt nenapadnutelne (to ze v puvodnim slovniku chybi diakritika,
muze byt povazovano skoro za klad, protoze se tim setre jedna z "originalit"
puvodniho reseni - naopak by bylo mozne tam z ispellu pridat informace o
dalsich tvarech). Jeste zjistit format slovnikovych souboru, aby se daly
cist primo...

> Takze resume: smula.

   :-)

                                                          S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229