Shaper -> CBQ - Re: shaper dvourychlostne ?

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Úterý Duben 20 16:04:39 CEST 1999

On Tue, 20 Apr 1999, [iso-8859-2] Dušan Sýs wrote:

> vyuziva
> >

>  a kde najdu ip a tc ??????, nejak to nemuzu rozjet

Je dobre si ten skript procist - na zacatku je navod k pouziti i s odkazy
kde co hledat (kernel musi byt patricne zkompilovan ). Ja jsem z toho
ftp pouzil iproute2-current.tar.gz a z toho jsem ip a tc prelozil.