Linky v /etc/rc.d/rc*.d

Pavel Satny pavel.satny na alcatel.cz
Úterý Duben 20 15:32:51 CEST 1999

Dobry,

/etc/rc.d/rc*.d/S*nazev_daemona

prvni hvezdicka udava runlevel, skripty zacinajici na S (start) se spousteji
a zacinajici na K (kill) se stopuji v okamziku, kdy system prechazi do
daneho levelu.
Co se tyce druhe hvezdicky, tak ta de-facto udava poradi spoustenych
daemonu pri prechodu do run-levelu.

Na systemech jako je solaris je napriklad dohoda, ze do urciteho cisla
se spousti zakladni daemony pro vubrc beh systemu, potom nabehnou sitove
daemony (zase urcity interval cisel), nakonec backup daemon  a podobne.
V linuxu tato konvence myslim neni.

Pavel Satny