LPRng - prodleva tisku

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pátek Duben 23 14:10:08 CEST 1999

> Zjistil jsem, ze mi pri tisku pres LPRng tisk kazde ulohy ceka (minimalne asi 1,5
> minuty), coz vetsine lidi ve firme velmi vadi. Da se to nekde ovladat? Muze to byt
> nastavenim filtru (lp=/dev/null a filtr, ktery to tam primo na port 9100 posila)?
> Da se to nejak trasovat, debugovat? Jsem velmi tlacen casem, tak nejsem
> schopen nyni zacit znovu procitat celou dokumentaci a hledat.
Odpovim si sam, pro poradek (a archiv)

Tak jsem ji prohledal a v HOWTO nasel malicky odkaz: problem byl v nastaveni
timeoutu primo v jetdirect karte (90s), ktery je doporucovan zmencit na 10s a je to.
Pri posilani starym zpusobem (na interni lpd) se timeout neprojevuje.

At vas to nikoho nepotrapi.

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe