"Zamrzne" telnet

petr kincl pkincl na synergy-vs.cz
Středa Duben 21 08:17:30 CEST 1999

Dobry den.
Stala se mi zajimava vec, se kterou si nevim rady. Nainstaloval jsem novou
instalaci RH 5.2 na pocitac v konfiguraci 2xSCSI disk (233 MB oznaceno jako /,
1024 MB jako /usr), SCSI radic AH2940, 3COM 3c509, pentium. Instalace probehla
v poradku, vse funguje jak ma. Objevil se nasledujici problem. Pokud se
pokusim prihlasit z jineho Linuxu (192.168.1.2) pomoci telnetu (telnet
192.168.1.1) , tak dojde ke spojeni jako obvykle, tedy objevi se hlaseni:

Trying 192.168.1.1
Connected to 192.168.1.1
Escape character is ']'

a dal nic. Nevyskoci mi login jako obvykle. Pritom lokalne mi to jde, tedy
pokud dam na te same stanici telnet 192.168.1.1, tak vse probehne OK.
Do hosts.allow jsem dal ALL:ALL, ale myslim, ze to neni problem povoleni
pristupu, nebot se telnety spoji, jen neprobehne login. Stejna situace je u
rlogin, ci ftp. Dojde ke spojeni, ale nedostanu vyzvu o prihlaseni. Ostatni
sitove sluzby, zda se, funguji normalne (httpd, ...). Telnet jako klient jde
take dobre, takze jsem trosku bezradny, nebot jsem se s necim takovym nesetkal
ani na konferenci ani v literature.
Pokud nekdo tuto situaci jiz zazil, budu mu velmi vdecen za nastin mozneho
reseni.

Dekuji

S pozdravem

Petr Kincl