"Zamrzne" telnet

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Duben 21 08:32:29 CEST 1999

On Wed, 21 Apr 1999, petr kincl wrote:
> Do hosts.allow jsem dal ALL:ALL, ale myslim, ze to neni problem povoleni
> pristupu, nebot se telnety spoji, jen neprobehne login. Stejna situace je u
> rlogin, ci ftp. Dojde ke spojeni, ale nedostanu vyzvu o prihlaseni. Ostatni

pozrite sa do /etc/inetd.conf a tam je zapisane co sa ma robit pri spojeni
na telnet port a ine. skuste miesto  /usr/sbin/tcpd dat danu sluzbu.
cize pre telnet /usr/sbin/in.telnetd. potom uvidite ci to bude wrapperom.

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/