Cestina

Středa Duben 21 10:39:14 CEST 1999

Bohumil Kriz napsal:
> Nebylo by mozne aby mi cestina fungovala podobne jako v mych US Win98? Tj.
> zadna lokalizace, pouze moznost pouzit cestinu v nekolika X-sovych
pro program, ve kterem to chces nastavi prislusne promenne. Tedy
asi LANG=cs_CZ.iso88592
> aplikacich (textovy editor, netscape, tab. kalkulator, graf. pgm).
> Radeji bych byl kdyby to bylo nejake nenasilne reseni (napr. pres XKB).
klavesnici je to jedno, ne? Kdyz si das primarne anglickou s prepinanim
man Pause, tak to by melo byt co, co chces.

				Petr Cech
--
 /    mailto: cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz    \
|   PGP: finger cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz	|