Cestina

Vladimir Michl Vladimir.Michl na seznam.cz
Neděle Duben 25 21:13:48 CEST 1999

"Bohumil Kriz" <krizb na hotmail.com> writes:

> Nebylo by mozne aby mi cestina fungovala podobne jako v mych US Win98? Tj.
> zadna lokalizace, pouze moznost pouzit cestinu v nekolika X-sovych
> aplikacich (textovy editor, netscape, tab. kalkulator, graf. pgm).
> Radeji bych byl kdyby to bylo nejake nenasilne reseni (napr. pres XKB).
Takze je treba aby system fungoval plne cesky (tj. ceske fonty, propousteni
ISO Latin 2) a pak lze pomoci promenych prostredi nektere veci povypinat:

LANG=czech - implicitni moznost
LC_CTYPE=czech - musi byt
LC_NUMERIC=czech - ceska cisla (mozno nastavit na LC_NUMERIC=C)
LC_TIME=czech - cesky datum (mozno nastavit na LC_NUMERIC=C)
LC_COLLATE=czech - ceske abecedni razeni (mozno nastavit na LC_NUMERIC=C)
LC_MONETARY=czech - ceske vypisovani penez (mozno nastavit na LC_NUMERIC=C)
LC_MESSAGES=czech - ceske zpravy programu (mozno nastavit na LC_NUMERIC=C)

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*           Vladimir.Michl na mujweb.cz - home modem                    *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Tel:    +420/68/5391545                                           *
*           068/5391545                                              *