Logovani ipop3d

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Duben 21 17:26:03 CEST 1999

Dne 21. 4. 1999 Petr Novotny napsal:

> To je pro me neco noveho - nebo neumim cist dokumentaci. V mem
> "man syslog.conf" se pise, ze zapisuju bud do souboru nebo do
> pojmenovane roury (to se tam pak dava to '|'). O logovani do programu
> se nic nepise - a mimochodem, ani bych to nezkousel. "syslogd je DoS
> utok, ktery obcas neco zapise do /var/log" (doufam, ze to je presny
> citat) - a pro kazde lognuti aby to vytvarelo novy proces, no to
> bych rad videl.

Oops, stydim se. Mate samozrejme pravdu, to ja neumim cist dokumentaci :(

Ale pokud by to takto fungovalo, nevidim duvod, proc by se mel stale
forkovat? Pokud se loguje do souboru, tak ho preci take pokazde neotevira a
zase nezavira. Nebo ano? To mi nepripada jako prilis efektivni.

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison