Logovani ipop3d

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Středa Duben 21 19:31:40 CEST 1999

> Ale pokud by to takto fungovalo, nevidim duvod, proc by se mel stale
> forkovat? Pokud se loguje do souboru, tak ho preci take pokazde
> neotevira a zase nezavira. Nebo ano? To mi nepripada jako prilis
> efektivni.

1. Syslog a efektivni? Definice oxymoronu...
2. On snad pokazde i fsync()uje, pokud mu to nejak nezakazete.
3. Kdyz jsem zkoumal, co mi brzdi dorucovani posty, tak to byl
syslog. Pri nejblizsim hrabani se v qmailu misto nej dam cyclog.

Jinak - k puvodni otazce - nic cloveku nebrani, aby si patchnul
ipop3d, aby logoval jako treba "mail-pop3" misto "mail" - a pak se
proste v syslog.conf rozhodnete, ze to poslete do /dev/null, a ani
syncovat nemusi :-)
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz