Hledam mail clienta

Egon Eckert egon na chance.cz
Čtvrtek Duben 22 15:06:26 CEST 1999

> mailboxes <seznam mailboxu>
>
> kde vam potom bude dole vyskakovat, do ktereho mailboxu pribyla zprava.

No vyborne!  Takze jsem to zase ja, kdo necetl dokumentaci (skutecne to tam
je).  Ale ja vim, jak k tomu doslo - precetl jsem pouze "defaultni" .muttrc,
kde je spousta options vcetne popisu zakomentovana (a staci pri instalaci pouze
odkomentovat), ale tahle (mailboxes) tam neni.

> p.s. pirp. se na me obratte soukromym mailem, muzeme s tim neco udelat -
> napr. pocty mailu v jednotlivych konferencich resim malym skriptikem bezicim
> v hodne malem xtermu vedle toho s muttem apod.

Myslim, ze tohle me zatim dokonale uspokoji - diky!

Egon