Hledam mail clienta

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Čtvrtek Duben 22 15:36:12 CEST 1999

Thu, Apr 22, 1999 ve 03:06:26PM +0200 Egon Eckert napsal:
# > mailboxes <seznam mailboxu>
# >
# > kde vam potom bude dole vyskakovat, do ktereho mailboxu pribyla zprava.
#
# No vyborne!  Takze jsem to zase ja, kdo necetl dokumentaci (skutecne to tam
# je).  Ale ja vim, jak k tomu doslo - precetl jsem pouze "defaultni" .muttrc,
# kde je spousta options vcetne popisu zakomentovana (a staci pri instalaci pouze
# odkomentovat), ale tahle (mailboxes) tam neni.
#
#

:) no je jich tam asi 10%. doporucuju si jedno odpoledne venovat
www.mutt.org, protoze je tam toho fakt hodne. zvlaste doporucuju ty *-hooky,
neb to je fakt kouzelne (pro pratele mi to generuje jine hlavicky a
signatury nez pro nepratele apod. :))

vrele doporucuju

milan