Hlaska "read-rfc1918-for-details.iana.net"

Čtvrtek Duben 22 22:10:20 CEST 1999

On Thu, 22 Apr 1999, Jan Kebrle wrote:

> ale prijde mi pritazene za vlasy, ze musim udelat nameseerver pro
> interni sit, ktera je maskovana, takze tyhle ip adresy by se v internetu
> ani objevit nemely. Navic problem je v tom, ze nas server neni ani

V Internetu se sice neobjevi, ale prakticky pokazde, kdyz se uvnitr
navazuje spojeni, tak ven vyleze dotaz na reverzi (tedy za predpokladu,
ze uzly uvnitr dokazi poslat DNS dotaz ven, coz asi dokazi, kdyz se
vraci $SUBJ). IMHO neni takovy problem udelat ns, co je primar pro
prislusnou reverzi (klidne muzete mit i prazdnou zonu, jestlize mate radi
cisla), a na vse ostatni funguje jako forwarder.

Prechod na jine IP adresy je sice taky "reseni", ale myslim si, ze pokud
to napadne vic lidi, tak se tam $SUBJ objevi brzy taky. Jestli se tam
neobjevi neco horsiho...

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"