Hlaska "read-rfc1918-for-details.iana.net"

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Duben 22 22:33:21 CEST 1999

On Thu, 22 Apr 1999, Pavel Kankovsky wrote:

> V Internetu se sice neobjevi, ale prakticky pokazde, kdyz se uvnitr
> navazuje spojeni, tak ven vyleze dotaz na reverzi (tedy za predpokladu,
> ze uzly uvnitr dokazi poslat DNS dotaz ven, coz asi dokazi, kdyz se
> vraci $SUBJ). IMHO neni takovy problem udelat ns, co je primar pro
> prislusnou reverzi (klidne muzete mit i prazdnou zonu, jestlize mate radi
> cisla), a na vse ostatni funguje jako forwarder.

Souhlasim. Delal jsem vice Intranetu a vzdycky me prislo naprosto normalni
rozjet NS i pro vnitrni sit. Ono s tim souviselo i to, ze to potom
slouzilo k dalsim statistikam, ze kterych pocitacu se kdy a jak
komunikovalo, kolik se toho natahalo atd. Kdyz bylo vse v DNS, byly
prehledy perfektni...

R.V.

> --Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Microsoft--http://www.vcnet.com/bms ]
> "NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |