HD

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Duben 23 10:13:31 CEST 1999

> Dobry den,
> chtel jsem se zeptat jestli jde nainstalovat Red Hat linux(jakykoliv
> linux) na HD, ktery ma v BIOSu nastavej jako CHS(normal) mod.
> Me instalace probehne dobre, ale kdyz pote nabootuji, tak se mi
> objevi akorat "LI" a to je vse.
> Kdyz nabootuji z diskety a dam mount /dev/hd tak vse jede dobre .
> Nevite kde je chyba?

Lilo dokaze zavest jadro, ktere lezi pod hranici 1024 cylindru. To je
omezeni BIOSu. Da se to resit pomoci rezimu LBA, prip. se da vytvorit
na zacatku mala oblast, ktera se bude montovat jako /boot, da se do
ni jadro a korenova oblast / pak muze byt kdekoliv.

Dalsi info viz archiv konference nebo soukrome.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s